Monday, May 10, 2010

:: Kembalinya Seorang Juara

Pergh! Poyo gila tittle kat atas. Anyway, that's a way to me to show my impression about... SHAHIR..
Yeay!! He'd came back to AF.. Yahu... (Actually kurang minat dengan AF ni, tapi kehadiran Shahir dlm AF for this season telah menarik perhatianku untuk melekap depan tv masa AF's weekly concert and AF's daily diary.
OH, sungguh kuat AURA Ahmad Shahir bin Zawawi (Formerly known as Shahir) kepada saya!!
Perjalanan Shahir dalam AF terhenti apabila beliau diumumkan tersingkir pada malam debaran untuk konsert ke -7 pada 02 May 2010 yang lepas.
Saya macam nak nangis je masa Sarimah announce Shahir out, tapi kena kuat kan semangat (<-- Hahaha, gila geli baca statement ni).
Tapi siapa sangka, dengan kesungguhan dan sokongan padu yang tak henti-henti daripada peminat setia Shahir, Shahir FC dan Page yang nak Shahir dimasukkan kembali ke AF akhirnya Astro telah mengumumkan bahawa talian untuk AFMasuk dibuka..
HAHAHA.
Gembira bukan kepalang kitorang (ada chance Shahir masuk AF balik). So, selama seminggu kitorang sebagai Fan Shahir bertungkus lumus berusaha memastikan Shahir akan terpilih: kitorang announce sana sini untuk menarik ramai orang supaya mengundi Shahir, dan apabila talian AFMasuk dibuka sahaja selama satu hari, kitorang pun buat la apa yang patut.
Finally, our dream untuk tengok Shahir masuk ke AF semula menjadi kenyatan.
Pada malam debaran pada 09 May 2010, telah diumumkan bahawa Shahir telah terpilih untuk menyambung semula pengajiannya di akademi.
So, for me....
  1.  Won't missed daily diary anymore (Sebab penyeri da ada balik, suke2..)
  2.  Akan bersatu padu bergabung tenaga dengan Fan2 yang lain untuk memastikan Shahir juara!

No comments: